Sponsored Event


Hidup Adalah Tentang Pilihan


#21Hari21Entry
#Day15

Dalam hidup ni, semua benda adalah pilihan..sejak dari kecik kita dah mula buat pilihan..dan pilihan itu yang menentukan apa yang perlu kita lakukan seterusnya..masa kecik-kecik kita main rounders (google kalau tak tau game ni)..kita pilih nak masuk team A ke B..kita perhati sorang-sorang ahli pasukan..dan pastinya kita pilih team yang pemainnya hebat kan?

Kalau bab makan pulak..first kita kena pilih nak makan ke taknak..kalau nak makan, kita kena pilih nak makan kat mana pulak..dah sampai kedai makan yang kita pilih tu, kena pilih nak duduk meja mana..lepas tu sampai laa buku menu..mata turun naik menyusur satu persatu menu yang tersedia..kena pilih lagi..settle pilih makanan, kena pilih air pulak.

Bab study zaman universiti..lepas habis SPM kita isi borang UPU..time ni lagi laa pening pilih..sebab pilihan kita time tu akan menentukan masa depan kita..kena pilih U mana nak masuk, course apa nak ambik..dah masuk U, nak kena pilih kawan..kawan yang rajin gi kelas ke kawan yang suka tuang kelas..lepas tu pilih nak aktif berpersatuan ke, nak join sukan wakil U ke..semua pilihan tu ada pro dan con masing-masing.

Lepas tu tiba pulak musim World Cup/Euro pulak..kita akan pilih team mana yang kita nak sokong..kita mesti laa pilih team yang player dia power, rekod kejohanan dia yang terbaik kan?..tapi kalau salah pilih team, boleh kena bahan dengan kawan..sebab team pilihan kita bungkus awal..hehe..time ni game team feveret pukul 2 pagi waktu Malaysia..kita kena pilih nak tengok ke nak tidur.

Dan bila bab tidur..kita kena laa pilih bantal apa yang kita selesa gunakan..takde laa bangun tidur leher dan tengkuk sakit-sakit lagi..sebab tu DAG bagi 10 jenis pilihan bantal ikut kesesuaian masing-masing..korang yang tau selera sendiri..tak boleh sebut je "Saya nak bantal macam kat hotel"..hotel mana yang jadi satu pilihan hati?..5 bintang? 4 bintang? 3 bintang?..bantal kat Hotel Ah Hok yang takde bintang tu pun kira bantal hotel gak..tapi standard DAG minimum kualiti bantal hotel 3 bintang laa..caner?..pilih on ke on?

Berminat nak order?..hubungi saya : www.wasap.my/60192270903

Yang pilih DAG,
Premium Reseller Fid
Ex-IT Specialist

No comments